Fietsster naar ziekenhuis na botsing met auto in Gilze

Foto: Jeroen Stuve / SQ Vision

Een vrouw op de fiets raakte maandagmiddag gewond nadat zij geschept werd door een auto. Dit gebeurde rond 13.20 uur op de Chaamseweg in Gilze. Het slachtoffer is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor behandeling.

De fietsster stak de straat over, maar een automobiliste zag haar over het hoofd. Het slachtoffer kwam ten val op het wegdek. De politie ging ter plaatse om het verkeer te regelen. Zij sprak ook met getuigen en met de automobiliste.

Door de klap beschadigde ook de auto. Een ruit is kapot, net zoals een spiegel, koplamp en de motorkap. De automobiliste kwam met de schrik vrij.

Foto: Jeroen Stuve / SQ Vision

Manoek Lambregts